01 mars 2014

Blokkeringer i sosialistpressen

Jeg har tidligere beskyldt pressen i Norge for å jobbe politikk for sosialistene. Har også påstått at brukere blir blokkert grunnløst, tross at de holder seg innenfor både reglement og "Vær varsomplakaten".
Blokkeringsgrunner har vært at man har argumentert for godt og avdekket løgner som er fremsatt. Når da sosialistenes moderatorer har mistet grepet om bedragene har de svart med å blokkere brukere.
Det er ikke sant har pressens representanter svart, det er ikke slik de opererer.

Her er bevis (klikk på bildet for å få det større):


Dette blogginnlegget har tydeligvis fått Aftenposten til å se rødt, der de nå har blokkert meg på nytt når jeg forsøker å poste i  kommentarfeltet til denne artikkelen:


Oppdatert 27.05.14
Aftenposten fjernet blokkeringen noen dager etter den siste oppdateringen, hvor jeg sendte denne bloggen til avisens redaksjon. Mange tusen har forøvrig lest dette.

Oppdatert, 09.12.18

Samme debattredaktør, Erik Tornes skriver dette i en kronikk i Aftenposten 08.12.18. Hos denne debattredaktøren er det ikke mye samsvar i ord og handling.
 
Hele kronikken kan leses her.


Adresseavisen, regionavis i Trondheim, fører samme praksis, og sletter innlegg som ikke er politisk korrekt i deres øyne, som ikke passer deres venstrevridde propaganda. De bruker et firma i Sverige som heter "Interaktiv sikkerhet" som tar mesteparten av modereringen, i tillegg til ansatte hos de selv som går inn og sletter når de ser innlegg de ikke er politisk komfortable med. Her fikk jeg slettet et svært opplysende innlegg jeg hadde i et debattfelt i Adresseavisen, som fikk mange "liker-klikk". Noe som passet avisens propagandaredaksjon dårlig. Jeg henvendte meg til redaksjonen, siden jeg ikke på noe vis brøt avisens regler for innlegg. Der fikk jeg ikke svar fra de direkte, men etter purringer kom svar som følger i skjermdump under, fra deres innleide svenske firma i sakens anledning. Deres representant ber om unnskyldning for at avisen har slettet innlegget mitt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.