31 januar 2013

Åpent brev til Anniken Huitfeldt


Åpent brev til arbeidsminister Anniken Huitfeldt (AP), som ber folk tyste på hverandre med handlinger som nazistene brukte under 2. verdenskrig:

Hei dere politikere i Arbeiderpartiet, jeg har noe jeg vil si dere. Ja, jeg forteller det til dere andre politikere på Stortinget også jeg, så vi får høynet moralen litt. Jeg vet det sitter noen luringer der også!
Ser Anniken Huitfeldt ber folk om å tyste på naboene og folk man kjenner om man vet om trygdesvindel.
Hun ber om at vi alle må melde fra om vi kjenner noen som skryter av å ha svindlet til seg penger fra NAV.
Jeg kan ikke hjelpe dere med slike opplysninger.
Derimot vil jeg gjerne hjelpe dere med å avdekke andre som har svindlet det norske folk og staten for langt mere penger og ressurser, enn alle disse trygdesvindlere til sammen! En av de skryter over alle landegrenser der han velvillig deler ut av tjuvegodset han har stjålet fra befolkningen, av de som også lønner deg, Anniken Huitfeldt! Han ser ut til å tro at han har lov til å ta disse pengene. Noen bør fortelle han at det er galt, og få han på rehabilitering, så han blir et godt menneske? Jeg kjenner ikke han og de som hjelper han personlig, men vet veldig godt hvem han er og hva de gjør. Avisene ble nektet å skrive om det, for det er lite populært å bli avslørt. Kan ikke du Anniken Huitfeldt, som ser ut til å være en forkjemper for lov, rett og moral, engasjere deg i denne saken. Sammen skal vi ta de største kjeltringene og jeg lover deg at jeg skal bruke all min fritid på å syneliggjøre slike som denne og de jeg tipser deg om her.
Jeg har mange venner som også gjerne hjelper til med dette arbeidet. Kanskje du kan bevilge oss litt lønn for dette viktige arbeidet? Sammen skal du og jeg og andre moralister få stopp på denne svindelen av ærlige hardarbeidende mennesker.

Om du leser mer i bloggen min, så er jeg sikker på at du finner mange svindlere, som har stukket av med pengene til befolkningen.

Jeg har kjennskap til noen slagferdige politikere, så jeg sender opplysningen direkte til de også. Jeg tror de kan få utrettet mer enn hele resten av kostebinderiet du har rundt deg på din arbeidsplass Anniken Huitfeldt. Siden jeg ikke har direkteadressen din, så håper jeg noen av dine kollegaer kan videresende deg denne avsløringen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.