02 februar 2013

Ut å plukke steiner

Det har i lang tid vært omstridt tema at det skal bygges nordens største moské i Tromsø.
Hvordan det har gått med den saken, har jeg ikke fulgt med i grundig nok til å kunne omtale saken.
Derimot i dag så omtaler avisa Nordlys en sak med overskriften: "Tromsø-muslimer reiste rundt med omstridte islamister".
I fjor sommer arrangerte Alnor en turne hvor de besøkte flere nordnorske byer og tettsteder for å predikere islam. På nettsiden til den politiske idealistiske organisasjonen står det at turnéen fikk støtte fra britiske Islamic Education an Research Academy (IERA).
Historien til IERA sier at organisasjonen ble stiftet i 2009 av en profilert og omstridt islamsk predikant i Storbritannia, ved navn Abdur Raheem Green. Han skal ha uttalt tidligere at islam ikke er forenelig med demokrati. Islamistene hevder seg selv å markedsføre en religion. Da kan man sannelig spørre hvilken religion det er, og om denne er verdt å følge her i den vestlige verden, der han sier at menn skal kunne bruke fysisk makt mot sine kvinner. Hvor han har uttrykt begeistring for en jihadist som har blitt dømt til livstid for terrorplanlegging. Hvilken oppstandelse ville det blitt her i Norge om vi fikk fra en organisasjon som hyllet Anders Behring Breivik for masseslaktet på Utøya 22 juli -2011? Den venstreekstreme pressen har gjentatte ganger forsøkt å fremstille SIAN og NDL som slike organisasjoner. Av nysgjerrighet og av samfunnsinteresse har jeg søkt på nett rundt disse organisasjoner, og jeg har til dags dato ikke funnet oppfordring om noen som helst voldelige handlinger fra disse to organisasjoner her i landet, heller har de tatt avstand fra vold.
Tilbake til islamisten som står nevnt i Nordlys. Ikke nok med at han mener menn skal kunne øve fysisk makt mot sine kvinner. Han mener at det skal være dødstraff for å ha en annen legning, som homofili og at kvinner som begår utroskap skal steines.
Når man fra før av vet at det foregår tvangsekteskap og omskjæring av kvinner så de verken kan ha påvirkningskraft over eget liv eller glede av egen sexualitet, så må men med rett få lov å spørre hvilke udyr disse menn er? Når slike står frem med så forkvaklet kvinnesyn og menneskesyn, da finner jeg det naturlig å spørre (etter mange års oppdrett av dyr og genetikk med dertil problemer som kan oppstå ved innavl) om disse steingale menn er resultat av nettopp innavl, etter århundrer med tvangsgifter innad i egne familier.
Avisen Nordlys beskriver det opposisjonen fra FrP og Per-Willy Amundsen nå setter fokus på som at han nå rasler med sablene.
Etter å ha lest dette, som får skje med våre myndigheter Arbeiderpartiets godkjenning og støtte, så spør jeg her åpent samme myndigheter om vi kvinner nå må ut å plukke steiner, og homofile gå i dekning, for å kunne beskytte oss mot disse gale menn som ser ut til å få etablert fotfeste med Arbeiderpartiets hjelp i dette landet!

Til sist vil jeg bemerke at jeg ikke står i noen av organisasjonene nevnt og at jeg leser samfunnet og setter søkelyset der jeg ser problemer. Uredd disse gærne menn og denne forræderske statsmakten som er i ferd med å overdra nordmenns makt på fremmede hender. En grovt grunnlovsbrudd er i ferd med å skje, i denne regjeringen. Jeg vrir meg unna den politiske korrekte hetten som AP og venstresiden forsøker å trekke ned over alle mennesker i landet. Jeg vil være fri!

Les også disse:
"Når et samfunn er grunnlagt på islam, vil konvertering bort fra islam være forræderi. Og i mange land er forræderi straffet med døden», sier en av de muslimske lederne."

"Men jeg håper det blir slik at de mennene som går rundt som anstans for burkakledte kvinner etter hvert blir flaue. De bør bli flaue. De bør bli like flaue som om jeg hadde gått med min kone i bånd i Frognerparken."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.