15 oktober 2012

Politiets ansatte svindler staten.

Hvordan kan man opparbeide gode holdninger i dette landet, hvor rettskaffenhet ligger til grunn i hvert menneske. Moralen.. når selveste politietaten jobber svart med Arbeiderpartiets godkjenning?
Er det slik at vi har et lovverk for spesielle utvalgte av mafiaen som styrer landet, og et for øvrig befolkning? Det er jo ikke lenger spørsmål om det er slik, man kan bare konstatere fakta!
TV2.no skriver i dag at flere polititopper har jobbet for den amerikanske ambassaden i Oslo som hemmelige agenter i en årrekke uten å betale skatt. De slipper straff, tross at de har innrømmet svart arbeid for flere millioner kroner!
På den annen side så blir en person som lurer til seg noen tusenlapper ekstra i trygd fra NAV politianmeldt og straffeforfulgt. Hvor er rettferdigheten i dette landet? Det er så gjennomsyret råtten at jeg finner ikke dekkende ord.
Dagen etter avsløringen så troppet mange av de hemmelige agentene opp hos skatteetaten og innrømmet svart arbeid for flere millioner kroner. En tidligere polititopp som hadde jobbet i overvåkningspolitiet hadde tjent 1,8 millioner svart.
Aftenposten skriver den 18.10 at statsadvokaten vurderer å gjenåpne skatteamnestisaken.

Jeg har gjentatte ganger kritisert norsk presse, for partisk dekning av nyhetsbildet i Norge. Hvor har norsk presse vært når det gjelder å dekke dette bedraget som er av høyst viktighet for befolkningen å ha kjennskap til? Et av pressens retningslinjer er å publisere nyhetssaker som er av interesse for befolkningen.
Klager man pressen inn for Pressens Faglige Utvalg så kommer man ingen vei, for der er det like gjennomsyret partisk og råttent som resten av pressen og statsforvaltningen.
Det er bukken som passer havresekken!

Denne regjeringen gir sterke signaler til befolkningen om at det er den sterkestes rett som nå gjelder. Hvor en og hver bare må forsyne seg av fellesskapets goder som best en kan selv, før politi og justisembetet med regjeringen til  hjelp, svindler befolkningen for alt som er av verdier.
Svart arbeid for meningmannsen handler i dag om å hente tilbake noe av tjuvgodset som denne regjeringen raner fra befolkningen!

Norsk stat under denne regjeringen og dette Storting, er gjennomsyret av korrupsjon og svindel.
Det er på høy tid at den norske pressen våkner og gjør jobben sin. Eller er pressens folk instruert i tildekke denne svindelen allerede fra journalisthøyskolene? Man kan med rette spørre!
Jeg har gjennom flere år skrevet kritisk i debattfelt rundt om på nett, og vært med å spre informasjon, der pressen har sviktet. Jeg fikk en melding en gang om at jeg måtte være forsiktig med hva jeg skrev, for folk var sporløst forsvunnet for mindre enn det jeg skrev. Altså en trussel. Vel.. jeg nekter å la meg true eller skremme fra å bruke ytringsfriheten, og fra å nedkjempe korrupsjon og svindel av befolkningen.
Adresseavisen i Trondheim forsøkte å knekke meg tidligere i sommer med å skrive på hele avisens forside av papirutgaven at jeg var anmeldt for drapstrusler mot Rita Ottervik. Det var selvsagt blank løgn! Jeg hadde skrevet et brev til Rita Ottervik, AP ordfører i Trondheim og brukt et ordutvalg som ikke er politisk korrekt. Et brev jeg underskrev med fullt navn og telefonnummer. Jeg ble anmeldt for et "sjikanøst brev". Saken ble selvsagt henlagt. Journalisten Knut Okkenhaug opptrådte som stalker for avisen og laget reportasjen i samarbeid med redaktøren Blix, som hadde for seg å lage en serie med mennesker de ville ha tilintetgjort i den politiske debatten. Fordekt under at de ville intervjue "ofrene" angående ytringsfriheten. Han hadde også vært på en av mine arbeidsgivere for å hente ut informasjon om meg, og dens kommentarer. En publisitet som naturlig nok en arbeidsgiver finner ubehagelig. Ytringsfriheten, som jeg hadde kritisert, som var den falske bakgrunnen de brukte for å henvende seg til meg for et intervju, som ble vridd til en vinkel, hvor jeg ble fremstilt som høyreekstremist og Anders Behring Breivik tilhenger. Det er det verste man kunne stemple et menneske i det øyeblikket, etter at rettsaken var startet. Det er ingen normale mennesker som forsvarer drap av mennesker, heller ikke jeg! Folk som ikke kjente meg godt ble naturligvis skremt over det de leste.
Det som Adresseavisen publiserte var ren løgn! Saken er forøvrig omtalt av Freddy Stangnes på hans blogg her. Mafiaen i pressen går på arbeidsgivere til folk som skriver på nett kritisk mot denne statsstyringen og skremmer folk til taushet, så de ikke tør bruke ytringsfriheten i frykt for konsekvenser det får på arbeidsmarkedet og jobbene deres, slik pressens mafia opererer. Man tror det ikke før man har opplevd det, eller får kjennskap til hvordan de arbeider på nært hold, hos noen man kjenner.

Jeg anbefaler alle lesere å søke nyheter også på andre nettaviser enn VG og Dagbladet. Aftenposten dekker mye. NRK.no kommer også med mer og mer avsløringer. Nettavisen og NA24 dekker også mye aktuelt, som både VG og Dagbladet unngår å skrive om bevisst, for å beskytte AP. Teknisk Ukeblad er også et nettsted å søke informasjon fra.
Freddy Stangnes blogger, og jeg vil samtidig anbefale alle som er opptatt av lov, rett og moral i dette landet, til å ta en titt innom og se hva han skriver. Han reflekterer over mye høyst dagsaktuelt stoff og dokumenterer alltid den han skriver.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.